FANDOM

Hagger TrippyCARROUSSEL
Hagger Trippy is definitief afgelopen
Tijdlijn
1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
Trigger Happy: Seizoen 1 Tragger Hippy: Seizoen 2 Hagger Trippy: Seizoen 3
Tragger Hippy
Tragger Hippy is een televisieprogramma op 2BE gebaseerd op het Britse 'Trigger Happy TV'.

AlgemeenHEADER Tragger Hippy is een komisch televisieprogramma op 2BE, gebaseerd op het Britse 'Trigger Happy TV'. Origineel heette het programma 'Trigger Happy'. Het eerste seizoen (2005) werd redelijk succesvol en er werd besloten een tweede seizoen te maken. Intussen was een Duits bedrijf eigenaar van de merknaam 'Trigger Happy Productions', dus werd het tweede seizoen (2006) uitgezonden onder de naam 'Tragger Hippy'. Twee jaar later keerde het programma terug met seizoen drie (2008) onder de naam 'Hagger Trippy'. Er werd geen vierde seizoen gemaakt en het programma werd dus beëindigd. Tragger Hippy wordt sinds 1 juni 2013 elke zaterdag op vtm uitgezonden, vanaf seizoen 1. 'Trigger Happy TV' heeft ook een Nederlands variant, namelijk 'Tequila'.
ExtraHEADER
AfbeeldingenHEADER
Tragger Hippy
AfleveringenHEADER

Seizoen 1HEADER

  • zaterdag 1 juni 2013 - zaterdag 3 augustus 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 1HEADER Tom Waes speelt met zijn bijzonder strijkkwartet in een overvol shoppingcentrum en Jan Van Looveren jaagt als 'veiligheidsman Joeri' enkele metroreizigers de stuipen op het lijf. Daarnaast wordt spoedarts Luc Beaucourt door Tom geïnterviewd en wordt de reactie van Hugo Coveliers gepeild terwijl Tom ingaat op de verhitte avances van een fan.

  • zaterdag 1 juni 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 2HEADER Tom Waes heeft een wel heel speciale hond. Het beestje staat letterlijk stijf van de schrik en dat ontgaat de Vlamingen die Tom in het park tegen het lijf loopt allerminst. Terwijl Jan Van Looveren aan de kust een nieuw soort surfplank probeert te introduceren, test Tom een alternatieve manier van fruitsap persen uit op de dijk. Maar of zijn klanten dit kunnen appreciëren, is zeer de vraag. Van de gymnastiekles voor 60-plusser over de ongehoorde 'lift-seks' van een stel reuzenkonijnen tot de festiviteiten rond het miljoenste wc-gebruik: geen hilarische uitdaging is Tom, Jan en Koen teveel.

  • zaterdag 8 juni 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 3HEADER Tom trekt de straat op en onder een grote affiche met zijn foto en de vermelding 'Vertrouw deze man niet' doet hij zijn ding: hij collecteert geld voor de zilver-snerts en de klopstaart-eekhoorn, twee bedreigde diersoorten die zelfs niet bestaan. Jan duikt met zijn reuzengsm op in een sauna en Koen introduceert de reuzenkoptelefoon. De drie grappenmakers - Tom, Koen en Jan - treden opnieuw op met hun strijkkwartet Toulouse en brengen deze keer 'Ma voiture, mon chien en le fromage' uit, een nummer waarin Jan zich ontpopt als oorverdovende sopraan.

  • zaterdag 15 juni 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 4HEADER Jan maakt het te bont als scoutleider, Koen zit opgesloten in zijn eigen huis en kan alleen maar via zijn brievenbus met de buitenwereld communiceren en Tom interviewt met een lichte hersenschudding Aimé Antheunis en Wilfried Martens. En alsof je met een 'L' nog niet genoeg bekeken wordt in een drukke winkelstraat, plaatst rij-instructeur Koen krachtige luidsprekers op het dak van de leswagen.

  • zaterdag 22 juni 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 5HEADER Jan Van Looveren kruipt opnieuw in de huid van Joeri. Deze keer duikt hij op in een paardenkoets wanneer een koppel een romantisch ritje plant doorheen een historisch stadscentrum. Tom onderwerpt enkele Vlamingen aan een cola-test op de straat, maar hij neemt hen flink bij de neus. Hij interviewt ook Willy De Clerck, maar enkele seconden na aanvang van het gesprek komen twee agenten roet in het eten gooien Je zal maar slager zijn en Tom Waes over de vloer krijgen die vraagt naar zurgelmerg, gezouten kogelbouten en gemarineerde eekhoorn.

  • zaterdag 29 juni 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 6HEADER Koen probeert 'waardevolle' voorwerpen te slijten aan een antiquair. Maar die blijkt niet meteen geïnteresseerd in een autodeur, een verdorde tak en oude baksteen. Tom neemt de mensen op straat bij de neus met zijn 'Crazy Cat Show' en maakt het bont als Brusselse stadsgids in een opvallende infostand. Tom interviewt volksvertegenwoordiger Sannen maar Toms nekblessure en oncontroleerbare pijnscheuten bemoeilijken de gang van zaken. Tom voelt ook strafpleiter Jef Vermassen aan de tand over zijn nieuwste boek. Maar hoe reageert Jef op Toms bijzonder impulsieve gedrag?

  • zaterdag 6 juli 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 7HEADER Koen toont aan dat bewakers in een museum niet altijd even saai hoeven te zijn. Tom duikt met zijn 'bizarre' hond op in het park én in de dierenzaak. Jan brengt van deur tot deur een verschillende versie van de kerstklassieker 'Stille Nacht'. Hij geeft eveneens een hilarische golfles en duikt met zijn grote gsm op in een boekenwinkel. Tom interviewt europarlementslid Mia De Vits, maar er komt een kink in de kabel wanneer Tom slecht nieuws krijgt via zijn gsm. En ook Toms interview met Liliane St-Pierre gaat volledig de mist in door een dronken rustverstoorder.

  • zaterdag 13 juli 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 8HEADER Jan duikt met zijn gsm op in een overvolle tram, Tom speelt stadsgids in Brussel en zowel mevrouw De Keersmaecker als Miet Smet worden geïnterviewd.

  • zaterdag 20 juli 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 9HEADER Tom verstoort de dierbare fotomomenten van toeristen voor het standbeeld van Manneke Pis en Koen brengt als zingende engel een hilarische versie van "Stille Nacht". Zowel Cécile Müller als Etienne Schouppe worden geïnterviewd door Tom... maar die interviews verlopen natuurlijk niet van een leien dakje.

  • zaterdag 27 juli 2013 (vtm)

Seizoen 1 - Aflevering 10HEADER CompilatieHEADER In deze compilatieaflevering met de meest populaire fragmenten duikt Jan Van Looveren onder meer op als man met de grote gsm en als veiligheidsman Joeri. Ook zijn hilarische 'Stille Nacht'-versie passeert nog eens de revue. Mocht zeker niet ontbreken: Koen Van Impe als oorlogsveteraan die de straat oversteekt. Tom Waes is zowel stelende kerstman, een agent met heel aparte verkeersregels, een onverstaanbare motorrijder als een meesterlijke interviewer van Pieter Aspe en Hugo Coveliers.

  • zaterdag 3 augustus 2013 (vtm)