FANDOM

Seizoen 2HEADER

  • donderdag 16 juli 2009 - donderdag 26 november 2009
  • vrijdag 18 mei 2012 - (vtm)
  • woensdag 24 juli 2013 - heden (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 1HEADER Er wordt ingebroken in een havencontainer met illegale wapens. Wanneer Josh en zijn collega's ter plaatse komen, treffen ze er een gewonde veiligheidsagente aan met een bom aan haar lichaam bevestigd. Terwijl Josh en Dom alles in het werk stellen om haar tijdig te bevrijden, opent de rest van hun team een onderzoek naar de daders. Shannon Henry maakt indruk op haar eerste werkdag. Ze helpt Lawson met een misnoegde verkoper om te gaan die het op zijn baas heeft gemunt.

  • donderdag 16 juli 2009
  • vrijdag 18 mei 2012 (vtm)
  • woensdag 24 juli 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 2HEADER Een groepje studenten wordt ingeschakeld als drugkoeriers. Het tactisch interventieteam onderneemt een poging om de opdrachtgevers tegen te houden, maar dreigt hiermee een federaal onderzoek te dwarsbomen. Ondertussen maken Leon en zijn vriendin nieuwe afspraken in hun relatie en levert Shannons weinig subtiele aanpak haar niet meteen het gewenste resultaat op.

  • donderdag 23 juli 2009
  • donderdag 25 juli 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 3HEADER Het tactisch interventieteam moet ingrijpen bij een huiselijke ruzie. Tijdens deze opdracht maakt Lawson kennis met een jongen die de handen vol heeft met de zorg voor zijn dronken vader. Nadat Michael een vrouw van de verdrinkingsdood redt, ontdekt hij dat het niet altijd even makkelijk is om een held te zijn. Ondertussen wordt Shannons geloof op de proef gesteld bij een confrontatie met een lokale prostituee.

  • donderdag 30 juli 2009
  • maandag 18 april 2011 (vtm)
  • woensdag 23 mei 2012 (vtm - herhaling)
  • dinsdag 30 juli 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 4HEADER Een rechter wordt door een misnoegde vader gegijzeld. Het interventieteam doet er alles aan om het conflict vreedzaam op te lossen, maar de situatie dreigt te escaleren. Shannon krijgt de opdracht de man tot inkeer te brengen, anders is Josh genoodzaakt hem vanop afstand uit te schakelen. Lawsons pogingen om een moordenaar te vatten worden door journaliste Jacinta Burns gedwarsboomd.

  • donderdag 6 augustus 2009
  • woensdag 31 juli 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 5HEADER Dom en Stella belanden middenin een gevangenisopstand. De situatie gaat van kwaad naar erger wanneer Shannon de leider van de opstand per ongeluk vertelt dat er zich agenten in de gevangenis bevinden. Wanneer de rellen helemaal uit de hand dreigen te lopen, besluit Lawson de oproerpolitie én Josh naar binnen te sturen.

  • donderdag 13 augustus 2009
  • donderdag 1 augustus 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 6HEADER Het tactisch interventieteam ontdekt een opmerkelijk verband tussen een reeks overvallen en een wanhopige man die voor opschudding zorgt op Federation Square. Kerry lijdt zwaar onder de dood van een fietser en besluit daarom samen met Leon stevig de bloemetjes buiten te zetten.

  • donderdag 20 augustus 2009
  • donderdag 21 april 2011
  • vrijdag 2 augustus 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 7HEADER Twee tieners dromen van internetroem en besluiten een reeks parkeerterreinen met zelfgemaakte explosieven op te blazen. Josh en zijn collega's proberen te verhinderen dat de tieners zichzelf en onschuldige omstaanders om het leven brengen. Ondertussen wordt het tactisch interventieteam ingeschakeld om de gemoederen te bedaren tijdens een protestactie. Maar Michael kan zich zelf niet beheersen en dat blijkt olie op het vuur te zijn.

  • donderdag 27 augustus 2009
  • dinsdag 6 augustus 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 8HEADER Het tactisch interventieteam wordt naar de afgelegen buitenwijken van Melbourne gestuurd. Lawson en zijn collega's gaan op zoek naar een ontvoerde jongen en trekken de dichtbegroeide wildernis in. Wanneer ze hem vinden, blijkt dat hij helemaal niet wil worden gered. Meer nog, hij schiet op iedereen die hem terug wil brengen. Ondertussen krijgt Kerry te horen dat er een officieel onderzoek werd ingesteld naar haar betrokkenheid bij de dood van een fietser.

  • donderdag 3 september 2009
  • donderdag 31 mei 2012 (vtm - herhaling)
  • woensdag 7 augustus 2013 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 9HEADER Stella's toekomst bij het Tactical Response-team komt in het gedrang wanneer blijkt dat ze betrokken is bij een illegale straatrace. Boyd gaat Kerry thuis bezoeken en stelt voor om de strijdbijl te begraven. Dom gaat op zoek naar een creatieve oplossing in een ongewone situatie. Een woedende vader eist immers zijn dochter - die aan de slag is in een stripclub - te mogen spreken.

  • donderdag 10 september 2009
  • dinsdag 26 april 2011 (vtm)
  • donderdag 31 mei 2012 (vtm - herhaling)

Template:Header S Het team krijgt een oproep over een verdacht voertuig dat een geldtransport lijkt te volgen. Tegen alle voorschriften in besluit Michael in zijn eentje de vermeende overvallers een stok in de wielen te steken. Maar wanneer die merken dat hun plan in duigen valt, richten ze hun pijlen op Michael.

  • donderdag 10 september 2009
  • woensdag 27 april 2011 (vtm)
  • maandag 28 november 2011 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 11HEADER Een incident in een tankstation leidt het Tactical Response-team naar een ex-commando, die banden blijkt te hebben met een terroristische organisatie. Wanneer die een vrachtwagen probeert te stelen, komt de zaak plots in een stroomversnelling. Ondertussen is ook Lawson verwikkeld in een gevaarlijk onderzoek.

  • donderdag 17 september 2009
  • donderdag 28 april 2011 (vtm)
  • dinsdag 29 november 2011 (vtm - herhaling)

Template:Header S Wanneer een baby wordt ontvoerd, voert Lawson een race tegen de klok om de daders te vinden vóór dat de grootvader van het kind - een berucht misdaadfiguur - daar in slaagt. Ondertussen dreigt een man ermee van een gebouw te springen. Zo hoopt hij de politie te dwingen de verdwijning van zijn vriendin ernstig te nemen.

  • donderdag 24 september 2009
  • woensdag 30 november 2011 (vtm - herhaling)
  • donderdag 7 juni 2012 (vtm - herhaling)

Template:Header S Shannon wordt aangevallen door een taxichauffeur wanneer ze 's avonds naar huis wil. Ze slaagt erin zich te verdedigen en neemt zijn chauffeurspasje mee. Josh is er niet mee akkoord dat Shannon het incident niet rapporteert en trekt zelf op onderzoek. Hij zoekt de taxichauffeur op en ontdekt dat hij geen taxirijbewijs heeft en dat het chauffeurspasje niet van hem is. Ondertussen wordt de taxibestuurder doorgelicht door Leon en die komt tot een verrassende ontdekking.

  • donderdag 1 oktober 2009
  • maandag 2 mei 2011 (vtm)

Seizoen 2 - Aflevering 14HEADER Het team valt binnen in het huis van een illegale alcoholverkoper. De bedoeling is om undercoveragente Jessica North uit het milieu te halen. Ze krijgen de opdracht om haar naar een veilig onderkomen te brengen. Onderweg voelt Jessica zich misselijk en vraagt om even te stoppen aan een tankstation. Shannon gaat eten halen terwijl North zich gaat opfrissen. Maar in plaats van naar toilet te gaan, stapt Jessica in de auto van een vreemde man. Tijdens een huiszoeking in haar appartement doen Lawson en Shannon enkele ontdekkingen.

  • donderdag 8 oktober 2009
  • vrijdag 2 december 2011 (vtm)

Seizoen 2 - Aflevering 15HEADER

  • donderdag 15 oktober 2009
  • woensdag 4 mei 2011 (vtm)
  • dinsdag 12 juni 2012 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 16HEADER

  • donderdag 22 oktober 2009
  • dinsdag 6 december 2011 (vtm)

Seizoen 2 - Aflevering 17HEADER

  • donderdag 29 oktober 2009
  • vrijdag 6 mei 2011 (vtm)
  • donderdag 14 juni 2012 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 18HEADER

  • donderdag 5 november 2009
  • dinsdag 19 juni 2012 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 19HEADER

  • donderdag 12 november 2009
  • dinsdag 19 juni 2012 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 20HEADER

  • donderdag 19 november 2009
  • donderdag 21 juni 2012 (vtm - herhaling)

Seizoen 2 - Aflevering 21HEADER

  • donderdag 26 november 2009
  • donderdag 12 mei 2011 (vtm)

Seizoen 2 - Aflevering 22HEADER

  • donderdag 26 november 2009
  • dinsdag 26 juni 2012 (vtm - herhaling)