FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Tim en zijn twee vrienden Karel en Veerle zijn drie weken geleden gaan kamperen. Plots vertonen ze alle drie verschillende symptomen: van griep over geelzucht tot nierfalen. Sara doet er alles aan om de oorzaak te vinden. Verpleger Arne komt Tim vervangen tijdens zijn ziekte en ontdekt wat voor warm nest De Korf is.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 23HEADER In het hartje van de Périgord Noir baten Pierre Raedschelders (54) en Cris Bilsen (53) hun B&B 'La Noix Cassée' uit, een plek voor rustzoekers die houden van intimiteit en gemoedelijkheid. De streek, in het bekendste deel van de Dordogne, is erg geliefd vanwege de eend en de foie gras. Pierre en Cris zijn al 26 jaar lang een gelukkig koppel. Pierre komt uit Deurne, Cris uit Lier. De aankoop van La Noix Cassée was geen kwestie van een coup de foudre. Integendeel, pas na veel omzwervingen zijn ze hier terechtgekomen.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header Film Ren, een scholier uit Chicago, vestigt zich met zijn moeder in het landelijke plaatsje Bomont, waar hij door de plaatselijke gemeenschap als een indringer en een herrieschopper wordt beschouwd. Ren vindt dat dominee Shaw Moore een te grote invloed heeft op het dorpsleven; door zijn toedoen zijn rock-'n-rollmuziek en fuiven verboden. Met de hulp van zijn vriend Willard en zijn liefje Ariel, de breeddenkende dochter van de dominee, slaagt Ren erin de ogen van de jongeren te openen, zodat de geestelijke het over een andere boeg moet gooien en Ren uiteindelijk toch de toelating geeft om een dansfeest te organiseren.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}