FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Irène en Noel hebben op dezelfde dag een afspraak met dokter Sara om voorschriften te vragen voor zware medicatie. Sara ziet niet meteen een aanleiding om deze voor te schrijven. Zij probeert de oorzaak van hun ongemakken aan te pakken in plaats van zomaar pillen te geven. Irène en Noel zijn daar echter niet mee opgezet. Els vraagt haar mannelijke collega's van 'De Korf' om raad. Haar vriendin worstelt met liefdesperikelen, of is het stiekem Els zelf die met een probleem zit?

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 24HEADER B&B 'Manoir Larcouillet' is gelegen in een klein dorpje midden in de fruitstreek van Tarn-et-Garonne in de Midi-Pyrénées. Uitbaters Karel (52) en Martine (51) Claessens zijn dit jaar aan hun vierde seizoen toe. In 2006 ondertekenden ze het contract van hun Frans droomhuis, en ze zijn er nog altijd gelukkig. Het koppel heeft twee kinderen en woonde voordien in Kruibeke, waar ze de bakkerij van Karels vaders uitbaatten.

Telefacts ZomerHEADER Seizoen 3 - Aflevering 13HEADER De Christian Bikers tellen 300.000 leden. De groepering heeft de bedoeling om gewelddadige bikers te bekeren tot een vreedzaam leven. Paulee Curran, de stichter van de Christian Bikers, is het prototype van een motorbendelid: ruig, vol tattoos en met een strafblad zo lang als de Route 66. Alleen heeft Paulee het criminele luik van het 'bikersleven' afgezworen en rijdt hij nu door de Verenigde Staten om het woord van God te verspreiden: 'Er zat veel agressie in mij', vertelt Paulee,'Ik had altijd twee wapens op zak en nog een geweer in de auto. En vooral: ik was niet bang om ze te gebruiken. Maar op de dag dat ik in de gevangenis zou belanden, kwam God in mijn leven. En ik heb mij bekeerd.'

Dokter TinusHEADER Seizoen 1 - Aflevering 6HEADER De dorpelingen vernemen de reden van Martinus' vertrek uit Amsterdam en besluiten hem voor de gek te houden. Martinus moet zijn angst overwinnen wanneer hij de enige is die een ernstig ziek kind kan redden.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}