FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Evy Coppens komt naar De Korf met haar gewonde zusje Ina. Wanneer Ina aangeeft dat haar oudere zus haar heeft geslagen, gaat de bal aan het rollen. Wat begint met een pleister bij Sara, wordt al snel een zaak voor Judith en Frederik. Een echte clown komt langs in het centrum. Hij gaat echter niet al lachend buiten.

Template:Header Film Als straf voor het vermoorden van farao Seti en het slapen met zijn vriendin is de Egyptische priester Imhotep levend vervloekt en gemummificeerd. Na 3.000 jaar - in 1925 - komt in de legendarische dodenstad Hamunaptra het gemummificeerde lichaam van Imhotep, door toedoen van een groep schattenjagers, opnieuw tot leven. De gevolgen hiervan zijn verschrikkelijk wanneer de tien plagen van Egypte opnieuw lijken uit te breken, er mysterieuze zandstormen ontstaan en angstaanjagende figuren herrijzen uit de dood.Template:Header Film Wanneer de Engelse veilingmeester Michael Felgate zijn vriendin Gina ten huwelijk vraagt, wijst ze hem tot zijn grote verbazing af. Later vertelt Gina hem dat ze hem wil beschermen tegen haar vader Frank en de rest van de familie, die allemaal in het maffiamilieu zitten. Michael laat zich echter niet afwimpelen en overtuigt zijn vriendin ervan dat hij de hele situatie aankan. Toch lijkt Michael te worden meegezogen in de familieperikelen en algauw wekt hij de interesse van de FBI.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}