FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 7HEADER Bed & Breakfast Une Sieste en Luberon bevindt zich in het dorpje Bonnieux, dat deel uitmaakt van de gouden driehoek Gordes-Bonnieux-Menerbes, dé uitvalsbasis voor een bezoek aan heel wat dorpjes in de nabijgelegen buurt. Uitbaters Barbara en Nikola leerden elkaar kennen in 1989. Ze zijn nu meer dan vijftien jaar getrouwd en hebben drie jonge kinderen. Une Sieste en Luberon is het ideale verblijfsoord voor wie op zoek is naar rust, stilte, een gemoedelijke sfeer en een adembenemend uitzicht op de Mont Ventoux. Ook liefhebbers van een stevige wandeling of fietstocht vinden er hun gading. Benieuwd welke activiteit Barbara en Nikola in petto hebben voor hun gasten.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header Film John McClane, een politieagent uit New York, ziet het niet zitten om Kerstmis in zijn eentje te vieren. Beladen met geschenken reist hij naar Los Angeles, waar zijn vrouw Holly en zijn kinderen wonen. Bij aankomst gaat John meteen naar het kantoor van Holly, waar een feestje aan de gang is. Samen met enkele collega's viert ze niet alleen Kerstmis, maar ook het succesvolle jaar dat achter de rug is. De pret wordt verstoord wanneer terroristen de wolkenkrabber binnendringen. Alle aanwezigen, behalve John, worden gegijzeld en de misdadigers halen zeshonderd miljoen dollar uit de kluis. In zijn eentje probeert John hun plannen te verstoren.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}