FANDOM

Tragger HippyHEADER Seizoen 1 - Aflevering 7HEADER Koen toont aan dat bewakers in een museum niet altijd even saai hoeven te zijn. Tom duikt met zijn 'bizarre' hond op in het park én in de dierenzaak. Jan brengt van deur tot deur een verschillende versie van de kerstklassieker 'Stille Nacht'. Hij geeft eveneens een hilarische golfles en duikt met zijn grote gsm op in een boekenwinkel. Tom interviewt europarlementslid Mia De Vits, maar er komt een kink in de kabel wanneer Tom slecht nieuws krijgt via zijn gsm. En ook Toms interview met Liliane St-Pierre gaat volledig de mist in door een dronken rustverstoorder.

Film op zaterdagHEADER FilmHEADER Template:Header Film Streetdancer Luke beschouwt een verlaten warenhuis in New York als zijn enige thuis. Daar komen de beste streetdancers van de hele wereld bijeen om hun dansmoves te perfectioneren. Wanneer Luke en zijn danscrew, The House of Pirates, het pand dreigen te verliezen, is hun laatste hoop gevestigd op het winnen van de World Jam wedstrijd. Met het prijzengeld kunnen zij hun thuisbasis en danshaven behouden. Om zijn crew te versterken gaat Luke op zoek naar nieuw talent in de ondergrondse dansscène van New York, waar hij de mysterieuze Natalie vindt.Template:Header Film Jack Ryan, een voormalig CIA-agent, is met vrouw en dochter op vakantie in Londen. Daar raakt hij betrokken in een aanslag van het IRA op een lid van de Britse koninklijke familie. Door Ryans toedoen mislukt de aanslag en hij schiet hierbij een van de daders dood. Sean Miller, de oudere broer van de dader, wordt gearresteerd, maar zweert wraak. Ryan en zijn gezin worden nu zelf een doelwit van het IRA.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}