FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Carla en Eric zien geen uitweg meer met hun baby, Guillaume. Ze slagen er niet in hem rustig te houden en hun relatie komt onder zware druk te staan. Wanneer dokter Sara geen medisch probleem kan vaststellen bij de kleine Guillaume, probeert Frederik een oplossing te zoeken. Ward beseft dat zijn leven tot stilstand is gekomen. Hij zoekt een manier om zijn leven weer zin te geven en besluit daarom De Korf onder handen te nemen.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 43HEADER Vandaag bevinden we ons in Schelle waar Kristien en Celle sinds enkele maanden hun plukboerderij met bijhorende B&B uitbaten. Kristien - die er de rest van de week niet bij kan zijn wegens het vele werk op de boerderij - is landbouwingenieur en woonde en werkte 8 jaar in Afrika, Celle is instrumentenbouwer van opleiding en heeft in China gewerkt. Toen het koppel de boerderij zag, ging een lang uitgestelde droom van Kristien in vervulling: boerin worden. Hun culturele bagage en hun passie voor ecologie, kenmerkt de bioboerderij met de bijhorende B&B die Celle de voorbije 4 jaar zelf verbouwde. Het concept van de plukboerderij is even eenvoudig als ingenieus: mensen kunnen zich inschrijven en mogen bijgevolg vrij hun groenten en fruit zelf komen plukken. Een concept waar de anderen nog niet van gehoord hebben en waar ze vandaag van mogen proeven.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header0

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}