FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Frederik wil Lotte Vandecasteele, de nieuwe hoofdredactrice van het magazine waarvoor Els en hij af en toe een column schrijven, in de bloemetjes zetten ter ere van haar promotie. Op het bescheiden tuinfeest schijnt Lottes man, Victor Van Dyck, allesbehalve in z'n nopjes. Tim heeft het examen palliatieve zorg en is vast van plan een goede beurt te maken.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 26HEADER De 28-jarige Hanneke Driezen runt samen met haar verloofde Christophe Geukens (30) hun B&B 't Hemelryck' in het Antwerpse Grobbendonk. Christophe werkte eerst als consultant maar toen hij de kans kreeg om de zaak over te nemen was de stap snel gezet. De gasten die hier verblijven kunnen 's avonds genieten van Christophes kookkunsten terwijl Hanneke voor de gastvrijheid en de famiale sfeer zorgt. Ze bieden zeven luxekamers aan waardoor ze hun zaak beschrijven als 'een B&B met het comfort van een hotel'. In hun privéleven heeft het koppel hun handen vol met de opvoeding van hun zoontje Emiel (2), die nu al graag een handje toesteekt in de B&B.

't IS ALBERTHEADER Vierdelige documentaire over de kroniek van 20 jaar koningschap Albert II. Bevoorrechte getuigen uit de politiek, de journalistiek en de intieme kring van het Hof geven hun visie op de historische feiten. Seizoen 1 - Aflevering 2HEADER Aflevering 2: De affaire Dutroux
In deze aflevering volgen we Albert II bij het begin van zijn koningschap. Toen hij 20 jaar geleden koning werd, veroverde hij al snel de harten van de bevolking. Hoe kwam dat? Wat waren de grote verschillen tussen Albert en zijn broer Boudewijn? Drie jaar later, in 1996, ontploft er plots een bom in België met de Dutroux-affaire. In die dagen spelen de koning en de koningin een opmerkelijke rol. Velen beschouwen het zelfs als de meest markante periode uit het koningschap van Albert II. Sommigen gaan zelfs zo ver om te gewagen dat hij in die dagen het regime heeft gered.
In deze aflevering komen deze bevoorrechte getuigen aan het woord: Betty Kolb (mama van An Marchal), Jean-Luc Dehaene (oud-premier), Willy Claes en Louis Tobback (leden van het toenmalige kernkabinet), Wilfried Martens (oud-premier), Stefan De Clerck (toenmalig Minister van Justitie), baron Paul Buysse (intimus) en Mark Van de Wijngaert (historicus).

ObeseHEADER Seizoen 1 - Aflevering 1HEADER Danny is een 40-jarige ondernemer en weegt 270 kg. Vroeger was sporten zijn uitlaatklep, nu is dat eten. Zijn grote wens is om weer te kunnen surfen, maar zijn slechte conditie en zwaarlijvigheid bepalen zijn hele leven. Danny grijpt de kans die Wendy hem biedt met beide handen en ziet het als een laatste redmiddel. Onder vakkundige begeleiding gaat hij de uitdaging aan om de helft van zijn gewicht kwijt te spelen door gezond te eten en intensief te sporten.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}