FANDOM

Tegen de Sterren opHEADER Seizoen 2 - Aflevering 7HEADER Catherine Van Eylen (Maaike Cafmeyer) ontvangt Tom Boonen (Guga Baul) in de studio van 'Het Journaal' voor een babbel over het nieuwe wielerseizoen, maar ze geraakt lichtjes afgeleid. Ornelis & Rogiers pakken uit met hun allergrootste stunt ooit. Kim Clijsters leidt ons rond in haar dorp. In restaurant Seaven in Blankenberge zit de middagshift er bijna op. Peter Goossens (Ivan Pecnik) komt langs om de gerechten aan een grondig smaakonderzoek te onderwerpen. Maar Eef (Maaike Cafmeyer) heeft er geen flauw benul van welk hoog bezoek er voor haar zit. Selah Sue (Clara Cleymans) wil in 'Blind Date' graag iemand met een hoek af ontmoeten en heeft het misschien wel getroffen met prinses Mathilde (Nathalie Meskens). Om 19u00 checkt Birgit Van Mol (Barbara Sarafian) in met 'Het Nieuws'. Kleinkunstzanger Herman Van Veen (Jonas Van Geel) brengt een nieuwe hit over het internet.

Template:Header Film De vijftienjarige Deborah wil ontsnappen uit de verstikkende alledaagsheid van Linkeroever. Onder aanmoediging van de achttienjarige Jennifer duikt ze het spannende, Antwerpse nachtleven in. Wanneer ze ontdekt dat Jennifer als escorte werkt, is Deborah geprikkeld door wat voor haar een eenvoudige weg naar geld lijkt. Onder de naam Bo maakt ze kennis met een wereld waar ze duidelijk nog niet klaar voor is. Na een neerwaartse spiraal van geld, drugs en snelle kicks, eindigt Deborah in een gesloten jeugdinstelling. Vanaf nu kan ze enkel op zichzelf rekenen om de spiraal te doorbreken.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}