FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 11HEADER Bovenop de Kluisberg, op de grens met Wallonië, staat 'La Sablière', de B&B met restaurant van Ive en zijn vrouw Nadine. De twee leerden elkaar op school kennen en vormen sinds hun vijftiende een koppel. Het koken is Ive met de paplepel meegegeven. Hij groeide op in een familie van hotel- en restaurantuitbaters en nam samen met zijn vrouw de zaak van zijn ouders over. Nadine genoot geen koksopleiding, maar leerde al snel de kneepjes van het vak.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header Film Koning Richard van Engeland leidt de grote kruisvaart om het Heilige Land van de Turken te bevrijden. Hij is vergezeld van de jonge edelmannen van zijn rijk. De meesten onder hen overleven de kruistocht niet. Robin of Locksley heeft meer geluk maar hij zit wel opgesloten in de gevangenis van Jeruzalem. Samen met Nasir, een krijgsheer die hem eeuwige trouw heeft beloofd, ontsnapt hij. Vier maanden later zijn ze terug in Engeland. Er wachten Robin enkele tegenslagen. Zijn vader werd vermoord en van hun eigendom blijft niets meer over. Duistere complotten worden tegen de afwezige koning gespannen door de sheriff van Nottingham, zijn rechterhand Guy of Gisborne en door prins John, de valse broer van koning Richard.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}