FANDOM

BinnenstebuitenHEADER NIEUW!HEADER Template:HeaderI SE Lisette Verfaille heeft last van astmatische aanvallen en haar dochter Sabine uit haar onrust bij huisarts Sara. De medewerkers van gezondheidscentrum De Korf maken kennis met Ward, een nieuwe patiënt. Judith heeft echter twijfels bij de ware toedracht van zijn komst.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 17HEADER Deze week trekt 'Met Vier in Bed' naar Zuid-Spanje. In Cómpeta baten Inez Lenière (38) en Emmanuel López Ruiz (28) het sprookjesachtige 'Alberdini' uit. De liefde voor het land en de Spaanse taal is Inez met de paplepel ingegeven. Vooral Cómpeta verovert Inez' hart en in 2008 verhuist ze dan ook naar Spanje. Het over te nemen Hotel Rural Alberdini beantwoordt volledig aan haar verwachtingen. Emmanuel, die als zoon van de aannemer betrokken was bij de verbouwingen, kan het goed vinden met Inez. Ze worden zakenpartners en groeien steeds meer naar elkaar toe. Vorig jaar stapten ze in het huwelijksbootje.

Zone StadHEADER Seizoen 6 - Aflevering 5HEADER De rijke toparchitect Johan De Bruyn wordt vermoord met zijn eigen kruisboog. Alles wijst op een foutgelopen inbraak, aangezien de kluis openstaat en er enkele spullen van De Bruyn zijn verdwenen. Tom en Fien verlaten deze piste echter al snel wanneer ze achterhalen dat de man recent een hoge levensverzekering afsloot en dat de echtgenote van De Bruyn een affaire heeft met een jonge collega van haar. Ondertussen verdiept Fien zich verder in Maarten De Ryck, maar Tom vreest dat de van dubbele moord beschuldigde kerel haar gebruikt. Maar als er een iemand is die Fien niet langer vertrouwt dan is het wel Lucas. Ze ontdekt dat die haar vader heeft ingeschakeld om het tot commissaris te schoppen.

DemoustierHEADER Seizoen 1 - Aflevering 6HEADER Daniel Demoustier gaat op onderzoek uit in de wereld van de 'Sapeurs', die er een extravagante levensstijl op nahouden. Vanuit Kinshasa en Congo-Brazaville is de 'Sapologie'-leer, de leer van de 'Société des Ambianceurs et des Personnes Elégantes' overgewaaid naar de Matongéwijk in Brussel. Bij deze levenswijze zetten de Congolezen hun hele leven in het teken van hun uiterlijk en spenderen ze duizenden euro's aan hun kledij en levensstijl. Demoustier trekt met hen op en vindt zelfs een blanke 'wannabe'-Sapeur, een advocaat uit Mechelen die zijn bewondering voor de beweging niet kan verbergen.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}