FANDOM

How to Live with Your Parents (For the Rest of ...Elke zaterdag om 14u25 en zondag om 14u05

How to Live with Your Parents (For the Rest of Your Life)CARROUSSEL

Polly is een alleenstaande moeder die bijna een jaar gescheiden is. Het leven na de scheiding was niet makkelijk voor haar, zeker in deze financieel moeilijke tijden. En dus zoals zoveel jonge mensen zat er geen andere keuze op om met haar dochtertje Natalie terug bij haar ouders in te trekken, die op zijn minst nog al excentriek te noemen zijn. Polly bekijkt het leven dan ook door een totaal verschillende bril dan haar ouders Elaine en Max. Polly is altijd gespannen, terwijl haar ouders meer relaxed zijn. Op het gebied van daten is Polly heel conservatief, terwijl haar ouders nog steeds seksueel avontuurlijk zijn. Terwijl Polly haar leven in een complete chaos is veranderd, denken haar ouders dat ze goed terecht is gekomen.

Mystery Wheel: ColumboElke zondag vanaf 9u00 na Nonkel Jef

Mystery Wheel ColumboCARROUSSEL

In elke aflevering wordt een moord gepleegd, en de morsige en schijnbaar verstrooide inspecteur Columbo van het Los Angeles Police Department probeert deze vervolgens op te helderen door zich op details te concentreren.

Template:Header re

So You Think You Can Dance S05 1CARROUSSEL

Na vier overweldigende seizoenen met geweldige kijkcijfers keert So You Think You Can Dance voor het vijfde seizoen terug op televisie bij VTM. In het najaar van 2013 zal de zondagavond gedomineerd worden door toptalent op alle gebieden van dans. In een adembenemende strijd gaan we in 14 weken op zoek naar de allerbeste allround danser van de lage landen.

Template:Header0Overzicht van binnen- en buitenlands nieuws, met sport Template:Header0Weerbericht Template:Header0Zoektocht naar danstalent in Nederland en VlaanderenTemplate:HeaderI SE De eerste auditie-dag in het Rotterdamse Luxor zorgt meteen voor heel wat verrassingen. Zullen de juryleden elk hun topdanser vinden die meteen een 'golden ticket' naar de buitenlandse bootcamp krijgt? Template:Header0ReportagemagazineTemplate:HeaderI SE Aan de hand van verhalen van gedupeerde vakantiegangers reist Kees van der Spek deze week af naar Viëtnam. In Ho Chi Minh gaat hij op zoek naar een criminele bende die met het kaartspel Black Jack talloze slachtoffers heeft gemaakt. In samenwerking met de lokale politie komt hij de oplichters op het spoor. Template:Header0Voetbalmagazine met uitgebreide samenvattingen, interviews en reportagesTemplate:HeaderI SE Template:Header0Amerikaanse misdaadreeksTemplate:HeaderI SE Wanneer Mozzie een opslagplaats koopt, lacht het geluk hem toe. Hij vindt er aanwijzingen die leiden naar een schat die volgens hem werd achtergelaten door een spionageorganisatie uit de tijd van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog. Template:Header0Amerikaanse misdaadreeksTemplate:HeaderI SE Het onderzoek naar de corruptie van Gibbons gaat goed vooruit. Teresa, Jarek en Caleb proberen een belangrijke getuige op te sporen. Ondertussen slaagt Liam erin om nieuwe bewijzen te krijgen in een zaak rond een valse identiteit.

Dag-Gids
Vorige dag:
31 augustus 2013
Volgende dag:
2 september 2013