FANDOM

Tragger HippyHEADER Seizoen 1 - Aflevering 8HEADER Jan duikt met zijn gsm op in een overvolle tram, Tom speelt stadsgids in Brussel en zowel mevrouw De Keersmaecker als Miet Smet worden geïnterviewd.

Film op zaterdagHEADER FilmHEADER Template:Header Film Verpleger Greg Focker zou niets liever doen dan met kleuterleidster Pam Byrnes in het huwelijksbootje te stappen. In haar familie is het echter de traditie dat de aanstaande echtgenoot de vader van de bruid plechtig om de hand van zijn dochter vraagt. Dit is niet zomaar een formaliteit : de familie Byrnes is nogal excentriek en als voormalig CIA-agent onderwerpt vader Jack zijn toekomstige schoonzoon zelfs aan een test met een leugendetector.Template:Header Film Carl wordt door zijn moeder naar zijn peetvader Quentin gestuurd, die baas is van Radio Rock, een piratenzendschip op de Noordzee dat 24 uur per dag, 7 dagen op 7 rock&roll en popmuziek de ether in stuurt. Hij voelt zich al snel thuis tussen het bonte stel DJ's die lustig hun gang gaan terwijl de regering zich blauw ergert aan hun enorme populariteit. Wanneer er een wet komt die de ondergang zou kunnen betekenen voor Radio Rock, besluiten de fans van de zender het heft in handen te nemen en een grootse reddingsoperatie te organiseren.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}