FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 12HEADER Midden in de open vlaktes van het pittoreske Sint-Maria-Lierde ligt 'De Daantjes Hoeve', de B&B met table d'hôtes van Robby, Petra en hun achtjarige tweeling Lou en Robbe. Het koppel is sinds hun kindertijd gepassioneerd door eten. Petra's vader runde vroeger een groothandel en Robby is kok van opleiding. Hun gemeenschappelijk liefde voor eten en mooie streekproducten bleek de perfecte aantrekkingskracht te zijn.

Telefacts ZomerHEADER Seizoen 3 - Aflevering 7HEADER Bij namaak denkt iedereen meteen aan horloges of designerhandtassen. Maar het probleem blijkt veel groter en vooral gevaarlijker te zijn dan dat. De namaakindustrie is op 25 jaar tijd honderd keer groter geworden. Nepproducten vormen momenteel een tiende van de totale wereldeconomie, goed voor ongeveer 540 miljard euro per jaar wereldwijd. Voor de Amerikaanse privédetective Ted Kavowras is het duidelijk: namaak is het misdrijf van deze eeuw. Door namaakwodka en andere sterke dranken, vallen er jaarlijks honderden doden. Nog erger zijn de namaakgeneesmiddelen: dat zijn echte verborgen moordenaars. '

Dokter TinusHEADER Seizoen 1 - Aflevering 3HEADER Een buikgriepepidemie teistert het dorpje Wourkem. Wanneer Martinus op het lokale radiostation de bevolking probeert te waarschuwen voor het drinkwater, worden zijn goede bedoelingen helemaal verkeerd geïnterpreteerd. Ondertussen botst loodgieter Bert met zijn zoon Gijs omdat die wil gaan studeren.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}