FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 13HEADER Deze week staat 'Met Vier in Bed' in het teken van wellness. De 24-jarige Andy bijt de spits af met zijn B&B 'Oriëntal-Paradise', waar de gasten worden ondergedompeld in de oosterse sfeer. Enkele jaren gelegen kreeg Andy van zijn ouders de kans om zaakvoerder te worden van een wellness met overnachting, en daar heeft hij nog geen seconde spijt van. Zijn vriendin Bo (22) steekt ook geregeld een handje toe. De inkomhal van Oriëntal-Paradise is een boeddhistische tempel en zowel de kamers als het ontbijt zijn privégericht.

Zone StadHEADER Seizoen 6 - Aflevering 4HEADER De kledij van David Meerman vat vuur wanneer hij een sigaret opsteekt. Hij overlijdt aan zijn verwondingen. Wanneer blijkt dat het slachtoffer brandweerman was en later ook een vrouwelijke collega van hem levend verbrandt, is het duidelijk dat het om een afrekening gaat. Wie heeft het op de brandweer gemunt en waarom? Maarten De Ryck wil enkel nog meewerken aan zijn onderzoek als Fien hem mag verhoren. De stoere inspecteur is populair, want ook Lucas vraagt haar mee uit eten. Ondertussen brengt Tom een bezoekje aan meneer Veraghtert, de directeur van de school waar Toms vader heeft gewerkt. Die is niet blij met Toms visite.

DemoustierHEADER Seizoen 1 - Aflevering 5HEADER In de wereld van partydrugs en cocaïne is heroïne een drug die ogenschijnlijk in de vergeethoek is geraakt. Maar in de realiteit blijft deze drug voor verschrikkelijke drama's zorgen. Een aantal verslaafden nemen Daniel Demoustier mee in hun wereld, die vaak wordt gedomineerd door pijn, verdriet en spijt.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}