FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 15HEADER In het rustige Wijtschate baat Carla (42) de B&B 'Kraaiberg uit', die dienst doet als zowel gasthuis als badhuis. Carla's levensmotto is dat het allemaal juist moet zijn. Omdat ze zelf graag geniet van een sauna en er vroeger geen badhuis in de buurt was, kreeg ze het idee om een wellness en B&B op te richten. Aangezien haar man niet actief meewerkt in de bed & breakfast, beschikt Carla over personeel, waaronder ook de masseuse Pascale (48) die een uitgebreide opleiding heeft gehad en werkt vanuit haar ziel.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header Film De tienjarige Elliott woont samen met zijn moeder, zijn oudere broer Michael en zijn zusje in een bosrijke buitenwijk van Los Angeles. Op een dag ontdekt hij in de tuin een buitenaards wezentje. Ze schrikken zich te pletter, maar voelen meteen vriendschap voor elkaar. Elliott noemt het wezentje E.T. en verbergt hem in een kast op zijn kamer. E.T. raakt snel vertrouwd met het aardse leven. Toch heeft hij heimwee naar zijn planeet. Ondertussen begint de aardse atmosfeer zijn gezondheid aan te tasten. Ook Elliott voelt zich niet lekker. Hun band is immers zo hecht geworden dat ze dezelfde gevoelens ervaren.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}