FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 16HEADER In het midden van een mooi stukje groen in Herselt, liggen drie wellnessblokhutten, die door het koppel Werner (50) en Carine (48) worden uitgebaat. Zij doopten hun B&B 'Kalevala'. Het koppel haalde hun inspiratie uit Finland en zette zo een uniek concept neer. Dankzij hun goed draaiende zaak in spa-materialen en sauna's konden ze hun kennis gebruiken bij het opbouwen van de hutten. Origineel is de gigantische postbus die ze gebruiken om het ontbijt aan de gasten te bezorgen. Zo kunnen de gasten van Kalevala lang slapen en zelf bepalen wanneer ze hun ontbijt nemen.

Telefacts ZomerHEADER Seizoen 3 - Aflevering 9HEADER Uit een recent onderzoek van Test-Aankoop blijkt dat één op de zeven kebabzaken in ons land niet voldoet aan de hygiënevoorschriften. De kans is reëel dat sommigen hun vlees importeren uit Duitsland, want 90% van het Kebabvlees in Europa komt uit Duitse kebabfabrieken. In deze reportage bezoekt een reportageploeg undercover een kebabfabrikant. Het resultaat is onthutsend. Door eenvoudigweg de douanecode en een etiket van een kant-en-klare maaltijd aan te passen, werd Europa een paar maanden geleden geconfronteerd met het grootste voedselschandaal van de afgelopen jaren. Lasagnes werden verkocht als rundsvlees, maar in werkelijkheid zat er paardenvlees in. De directeur van het Luxemburgse bedrijf dat de kant-en-klaar maaltijden maakt, reageert: 'Er kunnen verschillen in geur zijn tussen verschillende diersoorten, maar in ingevroren toestand zijn die niet te...

Dokter TinusHEADER Seizoen 1 - Aflevering 4HEADER Bas, een leerling van Lisa de Graaf, wordt onterecht beschuldigd van vandalisme, dorpsagent Ken worstelt met zijn potentie en Martinus heeft bedenkingen bij de medicatie voor de zonderlinge kluizenaar Jurriaan Busker. Uiteindelijk hebben deze drie zaken meer met elkaar te maken dan men had kunnen vermoeden.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}