FANDOM

FamilieHEADER Seizoen 22 - Aflevering 220HEADER SeizoensfinaleHEADER Vandaag vindt het grote buurtfeest plaats. Mathias loopt over van stress, maar legt zijn fysieke klachten naast zich neer. Guido’s ultieme poging om toch met Charlotte op reis te gaan, dreigt te mislukken. Marie-Rose is klaar voor het familiefeest, tot iedereen begint af te haken. Liesbeth trekt naar de luchthaven om Arno af te halen. Ondertussen vragen Nathalie en Dirk zich vol spanning af of Gail zou meekomen. Benny worstelt vlak voor de koers met een groot dilemma. Leens water breekt. Jan moet haar naar het ziekenhuis brengen, maar zowel hij als Linda zitten vast in de file...

Template:Header Film Het A-Team is een eenheid van vier ex-commando's die wordt beschuldigd van een misdaad die ze niet hebben gepleegd. Ze duiken onder en opereren als huurlingen onder leiding van kolonel Hannibal Smith. Hij is het meesterbrein achter de vindingrijke missies van de vier bekwame en excentrieke soldaten. Face kan alles ritselen voor de onorthodoxe en gedurfde activiteiten van het team. B.A. Baracus is de chauffeur en krachtpatser. Murdock is een begaafde piloot en officieel gek verklaard. Het A-Team wordt achternagezeten door luitenant Charissa Sosa, die ooit de geliefde van Face was.Template:Header Film Fletcher Reede is een bijzonder succesvolle advocaat en zijn mondigheid is zijn grootste talent. Hij praat zich overal uit en geeft aan alles een uitleg. Liegen, al dan niet om bestwil, doet hij als geen ander. Spijtig genoeg heeft hij deze eigenschap ook in zijn privéleven doorgetrokken. Dit kostte hem zijn huwelijk met Audrey en zijn zoontje Max heeft intussen ook schoon genoeg van zijn vaders uitvluchten en leugens. Wanneer Fletcher niet op het verjaardagsfeestje van zijn zoon komt opdagen, wenst de vijfjarige Max dat zijn vader 24 uur lang geen leugen kan vertellen. En die wens komt uit... Fletcher beseft al snel dat zijn hele leven als een kaartenhuis in mekaar dreigt te storten.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}