FANDOM

Tragger HippyHEADER Seizoen 1 - Aflevering 5HEADER Jan Van Looveren kruipt opnieuw in de huid van Joeri. Deze keer duikt hij op in een paardenkoets wanneer een koppel een romantisch ritje plant doorheen een historisch stadscentrum. Tom onderwerpt enkele Vlamingen aan een cola-test op de straat, maar hij neemt hen flink bij de neus. Hij interviewt ook Willy De Clerck, maar enkele seconden na aanvang van het gesprek komen twee agenten roet in het eten gooien Je zal maar slager zijn en Tom Waes over de vloer krijgen die vraagt naar zurgelmerg, gezouten kogelbouten en gemarineerde eekhoorn.

Film op zaterdagHEADER FilmHEADER Template:Header Film Om indruk te maken op de mooie redactrice voor reisverhalen, begeeft Gulliver zich op een boot richting de Bermuda-driehoek. Hij belandt bij dit gevaarlijke avontuur in een hevige storm en spoelt aan op het vreemde eiland Lilliput. Dit eiland wordt bewoond door de zeer kleine en ijverige Lilliputters. De reus Gulliver wordt eerst door hen gevangen genomen, maar later wordt hij een inspiratiebron voor zijn nieuwe minivrienden en beginnen ze van elkaar te leren. Gulliver kan echter de verleiding niet weerstaan om grote verhalen te vertellen en zich voor te doen als een belangrijk uitvinder.Template:Header Film Broadway, 1978. Plastisch chirurg Ernest Menville is de enige die de prestatie van actrice Madeline Ashton in 'Snowbird' goed vindt. Hij is dan ook blij als hij aan de actrice wordt voorgesteld. Zijn echtgenote Helen Sharp knarsetandt ondertussen. Zeven jaar later is Ernest de aan lager wal geraakte echtgenoot van een door rimpels geobsedeerde Madeline en verblijft Helen in een opvangcentrum voor dikke vrouwen. Madeline en Helen haten elkaar nog steeds. Toch stuurt Helen haar aartsvijandin een uitnodiging voor de voorstelling van haar boek 'Forever Young'. Madeline gaat erop in, omdat ze geen kans laat voorbijgaan om met de dikke Helen te spotten.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}