FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 3HEADER Een vlotte Gentse en een rasechte Catalaan runnen samen in Mollet de Peralada nabij Girona hun B&B en restaurant Mas Renart. De 40-jarige Elke bracht als zevenjarig meisje haar vakanties door in Spanje en werd zo verliefd op de streek. De liefde was zo groot dat ze onmiddellijk na haar studies Tuinarchitectuur besloot om België te verlaten en zich voorgoed op Spaans grondgebied te vestigen. Initieel was dit met de gedachte om tuinen aan te leggen en rozen te kweken, tot ze Lluìs tegenkwam. Het koppel runt Mas Renart samen: Elke neemt het B&B-gedeelte voor haar rekening, terwijl Lluìs (39) in de keuken van het aansluitende restaurant staat. Haar rozenkwekerij gaf Elke op, maar de liefde voor bloemen hield stand. In de vijf luxueuze kamers komen de passies van haar en Lluìs sterk naar voren, want de inrichting staat volledig in het teken van rozen en wijn.

Zone StadHEADER Seizoen 6 - Aflevering 1HEADER Tijdens een vrijpartij op de achterbank van een bestelwagen vindt een koppeltje een rugzak vol drugs. De twee zien hun kans schoon om op korte tijd veel geld te verdienen en schakelen hun vriend Bart in, die de pillen voor hen verkoopt. Ondertussen wordt op een afgelegen terrein een lelijk toegetakeld lijk gevonden. Tom en Fien ontdekken al snel dat het om Hans Serneels gaat, die bekend is bij het gerecht voor drughandel en bendevorming. De pillen die het jonge koppeltje vond, gaan al snel de hele school rond. De tieners beseffen niet dat een drugbaron de jacht op hen heeft geopend om zijn waar terug te krijgen. De tijd tikt, want de drugs, die levensgevaarlijk blijken te zijn, hebben al twee slachtoffers gemaakt. Lucas laat zich meteen gelden nu hij Dany als commissaris vervangt. De samenwerking met Tom verloopt echter allesbehalve vlot.

DemoustierHEADER Seizoen 1 - Aflevering 2HEADER De boekenhype rond '50 tinten grijs' doet vermoeden dat de wereld van Bondage & Discipline, Dominance & Submission, Sadism & Masochism (BDSM) populairder dan ooit is geworden. Daniel Demoustier vindt een aantal getuigen die zonder gêne hun passie voor BDSM tonen en verklaren. Het blijkt een levensstijl te zijn waarin pijn, genot, macht en liefde letterlijk verstrengeld zijn.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}