FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Cathy, een kennis van dokter Sara, worstelt met oogklachten en maakt haar opwachting in De Korf. Een gespecialiseerde oogarts onderwerpt haar aan een uitgebreid onderzoek en dat brengt een verschrikkelijk resultaat aan het licht. De relatie tussen Cathy en haar vriend Steven komt hierdoor zelfs onder hoge druk te staan. Verpleger Tim is in zijn nopjes wanneer hij de brandwonde van de knappe Marina mag verzorgen. Niet iedereen is echter gediend met de extra aandacht hij zijn patiënte schenkt.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 20HEADER Deze week: Zuid-Spanje: Tussen Sevilla en de Costa del Sol, in het Andalusische stadje Ronda, weerklinken de eerste deunen van Enfrente Arte, de aparte herberg van de kunstzinnige Antwerpse vrienden Filip en Dimitri. Rock & Roll aan de Costa del Sol, want muziek heeft deze jongens naar Spanje gelokt. Filip had begin jaren '90 een managementkantoor en in 1997 kwam hij op het idee om zelf een recording studio uit de grond te stampen in Spanje, met slaapgelegenheid. dEus heeft er bijna een jaar gezeten en ook Arid, Vive la Fête, Buscemi, Millionaire en de Britse band Lamb logeerden er. Ondertussen stapte Filip uit de muziekbusiness en stelde hij zijn hotel open voor gasten. Dimitri, die enkele keren als muzikant in Enfrente Arte belandde, bleef er plakken en staat dagelijks in voor het ontvangst van de gasten terwijl Filip meer achter de schermen werkt.

Telefacts ZomerHEADER Telefacts SpecialHEADER Seizoen 3 - Aflevering 11HEADER 21 juli wordt dit jaar een heel bijzondere nationale feestdag. Koning Albert geeft die dag de fakkel door aan zoon, koning Filip, de nieuwe koning der Belgen. Telefacts blikt vooruit en brengt een bijzonder portret van onze nieuwe koning.

Dokter TinusHEADER Seizoen 1 - Aflevering 5HEADER Koert, een oude zeeman, keert terug naar Wourkem om zijn romance met Tante Jannie weer op te pakken, maar stuit hierbij op een bittere Jannie. Martinus heeft ondertussen te stellen met een minderjarige groupie die wel heel ver gaat voor zijn aandacht.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}