FANDOM

De Beste Hobbykok van VlaanderenHEADER Seizoen 3 - Aflevering 14HEADER FinaleHEADER De twee finalisten van 'De Beste Hobbykok van Vlaanderen' zullen in deze laatste aflevering het verschil moeten maken met een zelf samengesteld menu. De inzet is hoog en dus gaan Gert De Mangeleer en Sergio Herman tijdens de voorbereidingen poolshoogte nemen bij de hobbykoks thuis. Wie kan hen nog een laatste keer bekoren en wie wordt uitgeroepen tot dé beste hobbykok van Vlaanderen?

Telefacts ZomerHEADER Seizoen 3 - Aflevering 2HEADER Pretoria, 14 februari 2013: Valentijnsdag. In een sjieke villawijk schiet de andersvalide Olympisch atleet Oscar Pistorius met 4 kogels, zijn vriendin Reeva Steenkamp dood. In Telefacts Zomer reconstrueren we wat er precies is gebeurd op die fatale 14de februari, 4 maanden geleden. Het huis van Oscar Pistorius is tot in de kleinste details nagebouwd en twee van de beste strafpleiters van Zuid-Afrika overlopen samen met experten de details uit het gerechtelijk onderzoek.

ObeseHEADER Seizoen 2 - Aflevering 1HEADER Wendy overvalt Ruben van Zijl om hem te vertellen dat hij een van de zes kandidaten is die de kans krijgen om binnen een jaar weer een normaal leven te leiden. Ruben is 45 jaar, getrouwd en heeft twee kinderen: een dochter van 15 jaar en een zoon van 12 jaar. Zijn kinderen en vrouw maken zich grote zorgen en zijn dochter schaamt zich zelfs voor haar vader. Ruben grijpt deze kans met beide handen, want hij wil graag dat zijn gezin weer trots op hem is.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}