FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Janina, een jonge knappe zangeres, meldt zich bij dokter Sara met stemproblemen. Wanneer blijkt dat ze een periode niet meer mag zingen, stort haar wereld in. De reden daarvoor zit echter veel dieper dan iedereen had gedacht. Tim lanceert het idee om iets leuks te doen met alle teamleden van De Korf. Maar goed doen voor alle medewerkers blijkt toch niet zo makkelijk te zijn.

Template:Header Film Avonturier Dirk Pitt onderneemt een expeditie naar de Sahara, waar hij het beruchte, verloren gewaande Amerikaanse oorlogsschip 'Ship of Death' hoopt op te graven. Tijdens zijn schattenjacht maakt hij kennis met de knappe VN-wetenschapster Eva Rojas, die een mysterieus virus in Mali onderzoekt. Na hun ontmoeting gaan ze elk hun eigen weg, maar niet voor lang. Ze lopen elkaar opnieuw tegen het lijf wanneer ze beiden op hevige tegenstand van de corrupte Malinese generaal Zateb Kazim stuiten.Template:Header Film Miles Massey is een vooraanstaand echtscheidingsadvocaat, befaamd om zijn imposante cliënten en zijn grote aantal gewonnen zaken. Verzadigd van het succes slaat de verveling toe en zoekt hij een nieuwe uitdaging. Die komt met Marylin, de aanstaande ex-vrouw van zijn schatrijke cliënt Rex Rexroth. Marylin heeft met hulp van een privé-detective haar echtgenoot betrapt op vreemdgaan en is nu van plan haar deel van Rex' rijkdom op te eisen. Als dit door Massey's kundigheid echter vermeden wordt, wil Marylin zich wreken op de advocaat. Via achterbakse methoden, bedriegerij en de sterke aantrekkingskracht tussen hen beiden vechten Miles en Marylin het uit.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}