FANDOM

AspeHEADER Seizoen 2 - Aflevering 1HEADER Wanneer in een chique maar onbewoonde penthouse aan de Zeebrugse dijk het naakte lijk wordt gevonden van de mooie jonge Debbie Wostyn, staan hoofdinspecteur Pieter Van In en zijn team voor een raadsel. Debbie was een voorbeeldige studente verpleegkunde en enig kind uit een zeer godsvruchtig gezin. Al snel blijkt Debbie's levenswandel echter niet zo onbesproken. Het meisje zou dan wel de rol gaan spelen van de Heilige Maagd in de vermaarde Brugse bloedprocessie, maar ze was al enkele maanden zwanger van een geheime minnaar. De verdenking valt op de eigenaar van de penthouse, de rijke scheepsreder Armand Desmedt. Wanneer diens echtgenote ook nog zelfmoord pleegt, lijkt de puzzel rond.

VTM Film ClassicsHEADER Template:Header Film Edward Lewis is een succesvol zakenman en een begeerde vrijgezel. Hoewel de dames om hem vechten, heeft hij zijn droomvrouw nog niet ontmoet. Wanneer hij voor zaken in Los Angeles verblijft, besluit hij een ritje te maken in de stad. Hij rijdt hopeloos verloren en vraagt de knappe prostituee Vivian Ward om hulp. Edward is zo gecharmeerd door haar dat hij haar een voorstel doet: hem een week gezelschap houden in ruil voor 3.000 dollar.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}