FANDOM

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 4HEADER Op een uurtje verwijderd van de metropool Barcelona, in de schaduw van de Pyreneeën en op een boogscheut van de Costa Brava, wonen en werken Patrick (39) en Brigitte (41) met hun drie kindjes in het dorpje Caldes de Malavella. Ze ruilden hun woonst in de Brusselse rand om voor een landelijk pand dat ze omtoverden tot een moderne en kindvriendelijke B&B. Niet alleen de hoeve is een pareltje, ook de vier ruime kamers zijn juweeltjes. Letterlijk dan, want elke kamer is smaakvol en functioneel ingericht, en werd genoemd naar een edelsteen. Patrick en Brigitte dragen kwaliteit en zorg voor de gasten hoog in het vaandel en hebben hun gastenverblijf ook kind- en familievriendelijk ingericht. Mas Martorell heeft een eigen zwembad en het koppel wil de vroegere paardenstallen in de toekomst nog renoveren tot massageruimtes, zodat hun gasten kunnen genieten...

Telefacts ZomerHEADER Seizoen 3 - Aflevering 3HEADER Slaapspecialisten, zoals de Brit Ian Smith, zijn het erover eens: door stress en een jachtig leven komen slaapstoornissen vaker voor. Slaapklinieken worden de jongste jaren dan ook overspoeld door mensen met allerlei slaapstoornissen. Enkele slechte slapers laten camera's toe in hun slaapkamer. Tom Burbeck heeft regelmatig nachtmerries die hem zelfs bijna zijn leven hebben gekost. Hij kroop uit het raam van zijn zolderkamer en viel tien meter naar beneden. Gelukkig overleefde hij zijn avontuur. Ook David Derwin is bang telkens hij gaat slapen. Niet voor zichzelf, maar voor zijn vrouw. Soms praat hij alleen maar of begint hij te roepen en te tieren. Maar soms haalt hij uit en schopt en slaat hij zijn vrouw Vicky. Christian Price heeft misschien wel de meest gênante slaapstoornis van allemaal: hij lijdt aan sexsomnia.

Dokter TinusHEADER Seizoen 1 - Aflevering 1HEADER De Amsterdamse chirurg Martinus Elsenbosch doorloopt een sollicitatieprocedure tot huisarts in het dorpje Wourkem. Daar aangekomen is de cultuurshock groot en worstelt hij met zijn brutale doktersassistente Kim, de onhandige loodgieter Bert en een mannelijke patiënt van aanzien met een nogal gênante aandoening. Het enige lichtpuntje is de lokale onderwijzeres Lisa de Graaf.

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}