FANDOM

BinnenstebuitenHEADER Template:HeaderI SE Charlotte Verbist, een klassevolle dame, komt met haar acht maanden oude dochtertje binnengestormd in het gezondheidscentrum. De diagnose wijst in de richting van dehydratatie. Dokter Sara maakt een afspraak bij hun pediater, maar Charlotte en haar dochter komen niet opdagen. Els heeft heel wat goed te maken bij Judith, die haar patiënten voor de zoveelste keer naar huis moet sturen.

Met Vier in BedHEADER Seizoen 4 - Aflevering 21HEADER Met 'Vier in Bed' toert deze week in Zuid-Frankrijk. De 40-jarige Luc en Ulrike Dhondt bijten de spits af met hun B&B 'L'Élémentaire, die ze uitbaten in het dorpje Charensat. Hun vijf ruime gastenkamers zijn genoemd naar de natuurelementen: hout, vuur, aarde, lucht en water.'L'Élémentaire' verwijst naar het meest noodzakelijke, de basis van het leven, iets wat voor Luc en Ulrike enorm belangrijk is. Samen met hun kinderen Gunnar, Julie en Rosie namen ze een tijdje geleden een nieuwe start in dit vulkanengebeid van de Auvergne. In België werkte Luc als verkoper van industriële gebouwen en Ulrike als bankbediende, maar zij miste de menselijke aanpak in haar werk. Het koppel keek uit naar iets anders en speelde met het idee om naar het buitenland te trekken en daar een B&B te openen.

Zone StadHEADER Seizoen 6 - Aflevering 6HEADER Chantal Mahieu hangt buiten de was op terwijl haar twee kinderen in de tuin aan het spelen zijn. Wanneer ze de meisjes even alleen laat, probeert een onbekende man haar dochter Marthe te ontvoeren. Gelukkig rijdt Chantals man net de oprit op en verijdelt zo de kidnapping. De ontvoerder slaagt er wel in te ontsnappen. Tom en Fien onderzoeken de zaak en merken al snel dat het dossier veel complexer is dan ze konden vermoeden. De gemoederen tussen Tom en Lucas raken verhit en Fien gelooft steeds meer in de onschuld van De Ryck. Tom vreest dat ze door hem wordt gemanipuleerd.

DemoustierHEADER Seizoen 1 - Aflevering 7HEADER Demoustier bezoekt twee opmerkelijke oudere mannen die beiden met een veel jongere vrouw zijn getrouwd. Hoe gaan deze heren met hun leeftijd om en op welke manier speelt het leeftijdsverschil met hun vrouwen een rol?

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}