FANDOM

Tegen de Sterren opHEADER Seizoen 2 - Aflevering 6HEADER Els De Schepper kruipt in de huid van Carmen Pfaff, die -nu de Pfaffs gestopt zijn en ze dus een pak meer vrije tijd hebben dan vroeger- het bezoek krijgt van schoonzonen Nicolas (Guga Baul) en Sam (Chris Van Espen). Zij hebben grootse plannen met la mama. An Lemmens (Nathalie Meskens) verwelkomt de fans van 'The Voice van Vlaanderen', de enige talentenjacht waar het uiterlijk niet meespeelt. Juryleden Alex Callier (JonasVan Geel), Jasper Steverlinck (Walter Baele) en Natalia (Nathalie Meskens) laten het achterste van hun tong zien tijdens de blind auditions. Fashiongoeroes Trinny (Barbara Sarafian) en Susannah (Nathalie Meskens) zijn op missie in ons land. Ze willen het zelfvertrouwen én de borsten van ons, Vlamingen, een boost geven en alle twijfels wissen die vrouwen hebben over hun lichaam. Prins Filip (Walter Baele), blikt terug op 2011 in zijn eindejaarstoespraak en Linda De Win (Clara Cleymans) loopt Siegfried Bracke (Ivan Pecnik) en Bart De Wever (Ivan Pecnik) achterna om te polsen hoe het met onze toekomst gesteld is. Maar dan spot ze Herman Van Rompuy (Walter Baele)... Spaanse 'lez' met Belle Perez: 'Op restaurant' en 'bij de dokter'. Zatte Rita maakt reclame voor Jacky Daniëls en daarna sluit ze -gewapend met micro en glas- de avond muzikaal af.

Template:Header Film Veertiger Judith woont samen met haar jongere zus en twee dochters onder hetzelfde dak in Antwerpen. De vrouwen maken er samen een gezellige boel van en gaan op zoek naar love, peace en happiness. Judith heeft het helemaal gemaakt als actrice en is op een keerpunt in haar leven gekomen. Ze is vastberaden om haar liefdesleven anders aan te pakken en wil vanaf nu zelf de touwtjes in handen hebben. Judiths jongere zus Babs belandt in een passionele verhouding wanneer ze getroffen wordt door een coup de foudre. Adoptiedochter Michelle heeft op haar beurt last van bindingsangst, en schippert tussen haar ambities en onuitgesproken verlangens. Eva - de jongste telg van de familie - slaat de liefdesperikelen uit haar omgeving van op een afstand gade, maar wordt ook zelf voor het eerst geconfronteerd met kriebels in de buik.De Beste Hobbykok van VlaanderenHEADER Seizoen 3 - Aflevering 14HEADER FinaleHEADER De twee finalisten van 'De Beste Hobbykok van Vlaanderen' zullen in deze laatste aflevering het verschil moeten maken met een zelf samengesteld menu. De inzet is hoog en dus gaan Gert De Mangeleer en Sergio Herman tijdens de voorbereidingen poolshoogte nemen bij de hobbykoks thuis. Wie kan hen nog een laatste keer bekoren en wie wordt uitgeroepen tot dé beste hobbykok van Vlaanderen?

Dag-Gids
Vorige dag:
{{{1}}}
Volgende dag:
{{{2}}}