FANDOM

Template:Header0
  • In januari 2006 maakte VMMa bekend dat het een nieuwe digitale zender zou oprichten: 'Het Nieuws 24/7'. Op die zender zou men 24 op 7 enkel nieuws zien. De zender zou opgebouwd worden door de redactie van VTM NIEUWS. Door financiële tegenslag en indertijd nog beperkt digitaal publiek is de zender nooit gelanceerd.
  • Download hier de app van VTM NIEUWS voor iPhone, iPad, Android, Windows 8 en Windows RT en volg VTM NIEUWS altijd en overal, live en vanop de eerste rij.
  • Je kan VTM NIEUWS volgen op Twitter en Facebook en zo als eerste het recentste nieuws te weten komen via de sociale media!
  • Bekijk hier de uitzending VTM NIEUWS om 13u00 en om 19u00 live.
  • Kwam je iets opmerkelijks te weten of heb je iets unieks aan te kondigen? Laat het VTM NIEUWS weten. Of ben je getuige van iets heel moois of heel strafs? Maak dan een foto of een filmpje. Hier kan je alles uploaden. Wie weet zie je het resultaat van je werk om 13 uur, kwart voor zes of 19 uur in het VTM NIEUWS. Je kan VTM NIEUWS ook contacteren via e-mail, sms/mms of telefoon. Stuur een e-mail met je bericht naar 4040@vtm.be of verstuur je bericht via sms/mms naar het nummer 4040 (€0,50/bericht). Telefonisch kan je het bericht achterlaten op het nummer 0900 0 4040 (€0,50/min).
  • Wil jij graag een kopie van een bepaalde reportage in het VTM NIEUWS? Een kopie van een nieuwsitem kan je aanvragen via dit e-mailadres.
  • Heb je een vraag over VTM NIEUWS? Kijk dan of jouw vraag (en het antwoord) in deze lijst staat. Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag dan via Facebook (vtm), Facebook (VTM NIEUWS), Twitter (vtm), Twitter (VTM NIEUWS) of via het contactformulier.